Волонтерська «гаряча лінія» розпочала свою роботу 2 квітня.
«За цей час, а всього пройшло 4 дні, до кол-центру надійшло 500 дзвінків, з них 350 вже оброблено, а 150 ще знаходяться у стадії оброблення», — розповів за результатами зустрічі Євгеній Грицьков.
Він відзначив, що люди, які звертаються, можуть отримати не лише інформаційне роз’яснення щодо основних симптомів COVID-19, а й допомогу, адже волонтери працюють у комунікації з територіальними органами соцзахисту.
Також він зазначив, що задля отримання більш точної інформації деякі питання переспрямовують до компетентних структур.
«Питання, які потребують більш детальних роз’яснень, переспрямовуються до департаментів охорони здоров’я, соціального захисту населення та ДСНС», — сказав Євгеній Грицьков.
Джерело інформації:
07 квітня 2020, https://kharkivoda.gov.ua/news/102969