У МОЗ роз’яснили, де і як українці зможуть отримати «паспорт вакцинації»

Громадяни України, які пройдуть повну вакцинацію від коронавірусної інфекції, зможуть отримати відповідний сертифікат в електронному вигляді через додаток «Дія» або в паперовому варіанті у пункті щеплення. Таку інформацію сповістив Ярослав Кучер, заступник голови МОЗ під час ефіру на телеканалі «Україна 24».

За словами чиновника, кожний документ матиме власний код, який зможуть перевірити компетентні служби, в тому числі в аеропортах країн Євросоюзу. Також він додав, що цей сертифікат міститиме всі необхідні дані.

«Це буде окремий документ, і там буде вся необхідна інформація. І ми налаштуємо обмін з ЄС. Але потрібно розуміти, що це робиться не тільки під туристичні поїздки. Це буде документ з відповідним кодом, який зможуть перевірити компетентні служби, в тому числі в аеропортах країн ЄС, якщо їм буде потрібно. Вся інформація зберігається в системі E-Health, вона звідти вивантажується, робота буде набагато полегшена», – заявив він.

Пан Кучер зауважив, що власники «паспортів вакцинації» матимуть низку переваг, серед яких відвідування масових заходів. Слід зазначити, що Україна та ЄС досягли домовленостей щодо взаємного визнання сертифікатів вакцинації.

Джерело інформації: 27/05/2021, https://www.vz.kiev.ua/u-moz-roz-yasnyly-de-i-yak-ukrayintsi-zmozhut-otrymaty-pasport-vaktsynatsiyi/